2015. január 18., vasárnap

Újra dolgozom


Az elmúlt napok lázas munkával teltek. Folyamatosan motoszkált a fejemben egy ötlet, amit lassan sikerül formába öntenem.

Ezúttal saját szabásmintát rajzoltam, így csak a sokadik vázlatot tartottam érdemesnek a kipróbálásra. Végül nem bántam meg a választásom, bár nem lett tökéletesen olyan, amilyennek megálmodtam, de sokat tanultam a készítése közben.

Az első két baba titokban készült, ezt a mostanit pedig a gyermekeim szeme láttára alkottam meg. Leírhatatlan élmény volt látni az örömöt a szemükben, ahogy a baba formálódott, hallgatni a nagyobbik lányom ötleteit, és a kisebbik boldog kacagását, ha éppen ő volt a soros az új baba szeretgetésében.

Felmerült bennem az ötlet, hogy próbáljuk meg ajándékba készíteni a babát, de egyértelmű volt, hogy ez a játék nem fogja elhagyni a házat :) Következő alkalommal teljesen megismerhetitek őt, addig is minden jót kívánok Nektek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése