2015. január 22., csütörtök

Hosszú lábú Áfonya




Egész idő alatt szóval tartott. Tulajdonképpen inkább utasítgatott:

- Mi az ott? Abból készítsd a hajam!
- Biztos?
- Biztos.
- Jó hosszúra csináld ám a lábaim!
- Zokni? Az ki van zárva. Szeretnék inkább egy jó meleg csizmát!
- Ez a szín nem áll jól, másikat válassz!

Aztán hirtelen elhallgatott.
Gondterhelt arccal fordult hozzám, és azt mondta:
- De hiszen nekem nincs szívem!
- Ne aggódj- nyugtattam meg őt- úgy tervezem, hogy adok egy darabot a sajátomból.
- Hát jó….- mondta halkan, és elfordult.
Azt hittem, valami baj van. Felpillantottam, akkor láttam meg, hogy végre mosolyog.

Így született meg Áfonya, a nyakigláb erdei manó, aki azóta lányozóim fő cinkostársa, ha sütiket kell elcsenni a kamrából :)






Áfonya 30 cm magas manócska.  Szabásmintáját saját terveim alapján rajzoltam meg. ÖKOTEX pamutból varrtam, amit puha gyapjúval tömtem ki. Ruháit újrahasznosított anyagokból alkottam meg, cipőcskéi filcből készültek. Haját horgolt alapra szálanként csomóztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése